آغاز اولین المپیاد فرهنگی ورزشی پیشکسوتان بانک توسعه تعاون

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، جلیل کرمی برجوئی ظهر امروز در مراسم افتتاح اولین المپیاد فرهنگی ورزشی پیشکسوتان بانک توسعه تعاون کشور که کهگیلویه و بویراحمد میزبانی آن را دارد، گفت: عملکرد خوب بانک توسعه تعاون در استان باعث شد تا اولین المپیاد فرهنگی ورزشی کشور را برگزار کنیم.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون کهگیلویه و بویراحمد با ابراز خرسندی از برگزاری چنین برنامه فرهنگی ورزشی در یاسوج اذعان کرد: حضور پیشکسوتان در استان کهگیلویه و بویراحمد مزایای خوبی برای معرفی و شناساندن استان به هموطنان دارد.

کرمی استان کهگیلویه و بویراحمد را از استان‌های برخوردار از منابع آبی فراوان، جنگل‌های بی‌نظیر و نفت عنوان کرد و گفت: امیدواریم با برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی بتوان از فرصت به دست آمده استفاده کرد و استان را به نحو مطلوب به هموطنان معرفی کنیم.

این مسئول ادامه داد: المپیاد فرهنگی ورزشی پیشکسوتان بانک توسعه تعاون کشور از امروز به مدت یک هفته برای اولین‌بار در استان در رشته فوتسال واقع در سالن پوریای‌ولی نیز برگزار می‌شود.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: بانک توسعه تعاون استان‎ها را به 6 منطقه تقسیم کرده که اولین المپیاد فرهنگی ورزشی با حضور 6 تیم از مناطق شش‌گانه و دو تیم از ستاد برگزار می‌شود.

کرمی در پایان هدف از برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی پیشکسوتان بانک توسعه تعاون را ارتقاء سلامت کارکنان، معرفی بیشتر کهگیلویه و بویراحمد، ارتباطات بیشتر اقتصادی و معرفی ظرفیت‌های گردشگری عنوان کرد و گفت: در صورت معرفی ظرفیت‌های استان می‌توان صنعت گردشگری را ارتقاء بخشید.

http://media.snn.ir/original/1393/12/27/IMG08224956.jpg

 

-----------------

عضو هیئت مدیره بانک توسعه تعاون کشور گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت‌های خوبی و بالایی در بخش مشاغل خانگی دارد.
بهمن خادم در مراسم افتتاحیه اولین المپیاد فرهنگی ورزشی پیشکسوتان بانک توسعه تعاون کشور با اشاره به میزبانی کهگیلویه و بویراحمد در این المپیاد یک هفته‌ای اظهار کرد: اگر المپیاد به نحو مطلوب و شایسته‌ای برگزار شود در برنامه‌های بعدی تجدیدنظر می‌کنیم و چنین برنامه‌هایی را در دیگر استان‌ها برگزار خواهیم کرد. وی با اشاره به کار بسیار بالا و استرس زیاد در مجموعه کارکنان بانکی نقش ورزش در کاهش استرس را مهم خواند و گفت: اگر ورزش نباشد پرسنل نمی‌توانند کار را به نحو احسنت انجام دهند. خادم با بیان اینکه رسالت نظام بانکی ورزشی نیست ولی امور بانکی فشار روحی زیادی دارد، بیان کرد: سیستم بانکی و بازخورد کارکنان ایجاب کرد تا به سویی برویم که پرسنل بانک شاداب و بانشاط باشند و با آرامش‌خاطر و فراغ بال و آسودگی روح و روان خدمت‌رسانی کنند. این مسئول در ادامه با اشاره به رسالت بانک توسعه تعاون مبنی بر اشتغال‌زایی پایدار در سطح کشور و توجه به این مهم اذعان کرد: بانک توسعه تعاون در سال گذشته در بخش منابع 67 درصد رشد و در پرداخت تسهیلات نیز 74 درصد رشد داشته است. عضو هیئت مدیره بانک توسعه تعاون کشور با تاکید بر اینکه کمترین معوقات را داریم، گفت: بانک توسعه تعاون 400 شعبه و 90 نمایندگی در سطح کشور دارد که کارکنان زیر 20 سال خدمت دارد. وی محور بانک توسعه تعاون را اشتغال عنوان کرد و گفت: هدف بانک اشتغال پایدار بوده و تاکنون گام‌های موثری در این خصوص برداشته است. خادم در ادامه با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد به معنای واقعی صنعتی نیست و باید در بخش‌های دیگر اشتغال پایدار ایجاد کرد، گفت: مسئولان استانی باید مشاغل خانگی را دسته‌بندی کنند و تعاونی تشکیل دهند و در این بین بانک از چنین مشاغلی حمایت می‌کند. عضو هیئت مدیره بانک توسعه تعاون اذعان کرد: با دسته‌بندی مشاغل خانگی در حوزه‌های مختلف بانک در راستای حمایت از مشاغل خانگی تسهیلات لازم را پرداخت خواهد کرد و تمام‌قد از آن‌ها در راستای اشتغال‌زایی پایدار حمایت می‌کند. خادم تصریح کرد: کهگیلویه و بویراحمد با داشتن ظرفیت‌های بالا در بخش صنایع‌دستی می‌تواند به اشتغال پایدار دست یابد. در مراسم افتتاح المپیاد فرهنگی ـ ورزشی پیشکسوتان بانک توسعه تعاون با حضور پیشکسوتان بانک از سطح کشور برگزار و در این مراسم به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی از آزادگان این بانک و معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد که از آزادگان سرافراز ایران اسلامی است، تجلیل شد. مدیرعامل بانک توسعه تعاون کهگیلویه و بویراحمد از آغاز اولین المپیاد فرهنگی ورزشی پیشکسوتان بانک توسعه تعاون کشور با حضور 8 تیم به میزبانی یاسوج خبر داد. جلیل کرمی برجوئی ظهر امروز در مراسم افتتاح اولین المپیاد فرهنگی ورزشی پیشکسوتان بانک توسعه تعاون کشور که کهگیلویه و بویراحمد میزبانی آن را دارد، گفت: عملکرد خوب بانک توسعه تعاون در استان باعث شد تا اولین المپیاد فرهنگی ورزشی کشور را برگزار کنیم.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون کهگیلویه و بویراحمد با ابراز خرسندی از برگزاری چنین برنامه فرهنگی ورزشی در یاسوج اذعان کرد: حضور پیشکسوتان در استان کهگیلویه و بویراحمد مزایای خوبی برای معرفی و شناساندن استان به هموطنان دارد. کرمی استان کهگیلویه و بویراحمد را از استان‌های برخوردار از منابع آبی فراوان، جنگل‌های بی‌نظیر و نفت عنوان کرد و گفت: امیدواریم با برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی بتوان از فرصت به دست آمده استفاده کرد و استان را به نحو مطلوب به هموطنان معرفی کنیم. این مسئول ادامه داد: المپیاد فرهنگی ورزشی پیشکسوتان بانک توسعه تعاون کشور از امروز به مدت یک هفته برای اولین‌بار در استان در رشته فوتسال واقع در سالن پوریای‌ولی نیز برگزار می‌شود. مدیرعامل بانک توسعه تعاون کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: بانک توسعه تعاون استان‎ها را به 6 منطقه تقسیم کرده که اولین المپیاد فرهنگی ورزشی با حضور 6 تیم از مناطق شش‌گانه و دو تیم از ستاد برگزار می‌شود. کرمی در پایان هدف از برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی پیشکسوتان بانک توسعه تعاون را ارتقاء سلامت کارکنان، معرفی بیشتر کهگیلویه و بویراحمد، ارتباطات بیشتر اقتصادی و معرفی ظرفیت‌های گردشگری عنوان کرد و گفت: در صورت معرفی ظرفیت‌های استان می‌توان صنعت گردشگری را ارتقاء بخشید.
 


نظرات شما عزیزان:

همکار
ساعت0:09---28 مرداد 1394
با سلام.. طبق شنیده ها بعضی از همکارا به متصدی 2 ارتقا یافتن. اونایی که دوسالشون تموم شده اتوماتیک ارتقا یافتن حتی حکم هاشون هم به دستشون رسیده... شما اطلاع دارید یا نه؟
پاسخ: سلام به همکار گرامی.بله این موضوع صحت داره.تا جایی که من میدونم متصدی های 3 بعد از دو سال و متصدی های 2 بعد از سه سال اگر مشکل بازرسی و حراستی نداشته باشند خودکار ارتقا پیدا میکنند.حالا اگر دوسالتون شده و ارتقا پیدا نکردید حتما از مقام بالا دستی پرسجو کنید.البته یکم صبور باشید و بعد سوال کنید چون بعضی مواقع یک ماهی طول میکشه.موفق باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط مدیریت وبلاگ
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
سایت های مفید
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت: